تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترافیک سنگین در اطراف ورزشگاه آزادی/35 هزار هوادار مستقر شدند

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 16 و 30 دقیقه امروز (سه شنبه) در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه آسیا از چین پذیرایی می کند.
با توجه به شرایط جدول گروه نخست و صدرنشینی مطلق تیم ایران، شاگردان کارلوس کی روش در صورت برتری در دیدار امروز در آستانه صعود قرار می گیرند.
همین امر در کنار رایگان بودن تماشای بازی سبب شده تا علاقه مندان خود را به ورزشگاه آزادی برسانند.
هم اکنون حدود 35 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور یافته و تقریبا سکوهای طبقه اول را تکمیل کرده اند.
ترافیک بسیار سنگینی در ورودی های اطراف ورزشگاه وجود دارد و به نظر می رسد دیدار ایران و چین در ورزشگاه مملو از تماشاگر برگزار شود.
اکثر هواداران با در دست داشتن پرچم مقدس ایران و برتن داشتن پیراهن سفید در ورزشگاه حاضر هستند. ملی پوشان ایران با پیراهن سفید مقابل تیم چین با پیراهن قرمز به میدان می روند.
خبرنگاران و عکاسان چینی از ساعت ها قبل برای ثبت تصاویر و اخیار این بازی در ورزشگاه حضور یافته اند.
ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه حضور افراد غیر مسئول در زمین را نداده و نظم خوبی را حکم فرما کرده اند.
ورزشی**3783**9029**1584
خبرنگار: امیر میرزاییان، مهدی موذن*انتشاردهنده:مریم مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترافیک سنگین در اطراف ورزشگاه آزادی/35 هزار هوادار مستقر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..