تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اذعان سرمربی قطر به قدرت خط دفاعی ایران

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،خورخه فوساتی سرمربی اروگوئه ای قطر که در تیمش در هر دو بازی رفت و برگشت در انتخابی جام‌جهانی 2018  مغلوب تیم ملی کشورمان شده است ،در نشست خبری پیش از بازی برابر ازبکستان  به قدرت خط دفاعی ایران اذعان کرد و گفت: ایران در دفاع بسیار قدرتمند است و این ویژگی به تیم ملی ایران اجازه داده تا صدرنشین گروه A باشد. بنابراین این قدرت خط دفاعی ایران است که صدر جدول را در اختیار آنها قرار داده است.

وی درباره بازی امروز تیمش مقابل ازبکستان نیز گفت: ما برای این بازی ماده هستتیم. ازبکستان حریف سرسختی است و قطر باید محتاط باشد.آنها در هوا قوی هستند اما در عین حال از قدرت قطر می ترسند.

فوساتی با اشاره به شکست هفته قبا ازبکستان مقابل سوریه، افزود: در این گروه سطح همه تیم ها نزدیک به هم است و هر نتیجه ای که در بازی ها رقم بخورد جای تعجب ندارد.

ازبکستان و قطر عصر امروز (سه‌شنبه) در تاشکند به مصاف هم می‌روند. در گروه A  که ایران با 14 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، ازبکستان 9 امتیازی  و در رتبه سوم و قطر 4 امتیازی قعرنشین این گروه است. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اذعان سرمربی قطر به قدرت خط دفاعی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..