تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام ۳۸ عمل پیوند عضو در هفته اول فروردین

رئیس مرکز مدیریت پیوند عضو وزارت بهداشت اعلام کرد:

به گزارشحوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمد کاظمینی رئیس مرکز مدیریت پیوند عضو وزارت بهداشت در تشریح فعالیت بخش‌های پیوند و واحدهای فراهم آوری اعضای پیوندی در کشور گفت: در هفته اول امسال (۱۳۹۶) بیشترین پیوند اعضا نسبت به مدت مشابه در طی سال‌های گذشته انجام شده است که با توجه به پیچیدگی عمل پیوند، نشانه آمادگی بالای کادر پزشکی در این ایام بوده است.

وی افزود: در هفته اول فرودین ماه ۳۸ عضو به بیماران نیازمند پیوند شده است که از ۱۷ مورد اهداکنندگان مبتلایان مرگ مغزی بوده است.

کاظمینی بیان کرد: ۲۶ مورد پیوند کلیه و ۱۱ مورد پیوند کبد و یک مورد پیوند قلب طی یک هفته اول امسال انجام شده است.

رییس مرکز مدیریت پیوند عضو وزارت بهداشت، بیشترین انجام اعمال پیوند کلیه را در تهران و بیشترین انجام عمل پیوند کبد را در شیراز اعلام کرد و گفت: همه این موارد از مبتلایان مرگ مغزی بودند که ۸۰ درصد آن‌ها به علت تصادف دچار مرگ مغزی شده بودند.

وی تاکید کرد: تمام بخش‌های پیوند در روزهای پایانی سال گذشته (۱۳۹۵) فعال بودند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام ۳۸ عمل پیوند عضو در هفته اول فروردین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..