تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهراب قاسمخانی و خانواده در حال گذراندن تعطيلات عيد در سنگاپور+عکس

مهراب قاسمخانی صفحه ی اینستاگرام خود را بروزرسانی کرد.

مهراب قاسمخانی

مهراب قاسمخانی با انتشار عکس زیر نوشت : تعطيلات عيد خود را چگونه گذرانديد؟
ما امسال تعطيلات عيد خود را به همراه خانواده در كشور سنگاپور ميگذرانيم. سنگاپور كشور كوچك و خيسى در جنوب مالزى است كه آدامس جويدن در آن ممنوع ميباشد و دستشويى هايش شلنگ ندارد. به جايش تا دلتان بخواهد توريست ها را تحويل ميگيرند، آنقدر كه فكر ميكنيد بهتان نظر دارند. در سنگاپور همه چيز كمى گران است ولى چون همه چيز خيلى قشنگ است حواستان پرت ميشود، اما كمى بعد تر جايش درد ميگيرد همراه با سوزش. در سنگاپور راننده جاى شاگرد شوفر مينشيند و شاگرد شوفر جاى راننده و وقتى ميخواهيد از خيابان عبور كنيد اول بايد راست را نگاه كنيد، بعد چپ را، كه بعد از يك هفته ميتوانيد به آن عادت كنيد، اگر زنده بمانيد. در سنگاپور هر جا كه آسفالت يا ساختمان نيست پر از گل و گياه است و از هر سوراخى مقادير زيادى گياهان بيرون زده در حدى كه وقتى جايى كمى متوقف ميشويد، نگران ميشويد كه عنقريب گياهانى از شما بيرون ميزنند. در سنگاپور قيمت هيچ چيزى صاف و سالم نيست و هر چيزى بخريد به شما يك مشت سكه پس ميدهند، در حدى كه بعد از چند روز تبديل يه يك قلك سنگين متحرك ميشويد و شلوارتان دائم در خطر افتادن است. اين بود خاطرات من از سفر عيد

بیوگرافی مهراب قاسمخانی

مهراب قاسم‌خانی در ۱۶ آذرماه سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد. او طراح دکور و نویسنده می‌باشد. پس از پاورچین با شقایق دهقان ازدواج کرد که حاصل این ازدواج پسری است به نام نویان.

 چهره ها در شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط:

توصیف جالب بهاره رهنما از نیروانا قاسم خانی دختر محراب قاسم خانی + تصاویر

عکس دیدنی از شقابق دهقان و همسرش مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی طرفدارانش را تهدید کرد! + تصاویر

عکسی جالب از اینکه ترکیب چهره مهراب قاسمخانی و همسرش چی از آب در میاد؟

دار زدن مهراب قاسم خانی در آخر خوب، بد، جلف!+ عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهراب قاسمخانی و خانواده در حال گذراندن تعطيلات عيد در سنگاپور+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..