تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرزاد ۲ | اولین عکس رویا نونهالی و گلاره عباسی در «شهرزاد ۲»

تاریخ نشر : سه شنبه 8 فروردین 1396 مشاهده : 139 سایر اخبار گزارش تصویری RSS

شهرزاد ۲ : در ادامه تصویربرداری فصل دوم سریال «شهرزاد»، اولین عکس از دو بازیگر زن این سریال منتشر شد.

شهرزاد ۲

شهرزاد ۲

سریال پرطرفدار «شهرزاد» که فصل دوم آن این روزها در حال تصویربرداری است، به گفته سازندگانش فرودرین امسال به شبکه نمایش خانگی می‌آید.

شهرزاد ۲ کی می آید

تصویربرداری فصل دوم این مجموعه به کارگردانی حسن فتحی همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین تصویر منتشر شده از این سریال، رویا نونهالی و گلاره عباسی در سکانسی جدید از این سریال دیده می‌شوند. نونهالی از بازیگران جدیدی است که در فصل دوم حضور دارد.

شهرزاد ۲

فصل دوم سریال «شهرزاد» با حضور شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی، مهدی سلطانی، هومن برق‌نورد و بازیگران جدید در حال ساخت است و به زودی وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

خبرآنلاین

اخبار مرتبط:

شهرزاد و ادامه بحث پولشویی/دستمزد عجیب شهاب حسینی و ترانه علیدوستی در شهرزاد +تصاویر

همه چیز درباره دستگیری تهیه کننده جوان شهرزاد /همه فیلمهایی که او سرمایه گذری کرده :از "فروشنده" تا "ابد و یک روز" +تصاویر

اولین عکسها از ترانه علیدوستی و شهاب حسینی در «شهرزاد۲» | پشت صحنه

بازیگر سریال "شهرزاد" به همراه همسرش+عکس

سلفی ترانه علیدوستی و پسرش در سریال شهرزاد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرزاد ۲ | اولین عکس رویا نونهالی و گلاره عباسی در «شهرزاد ۲»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..