تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدید آمدن خون در منی مردان

چرا خون در منی آقایان پدید می آید این عارضه ناشی از چه مشکلاتی در اسپرم بوجود می آید روش های درمانی موثر در این زمینه کدامند ؟این علامت نگران کننده است یا مشکلی پدید نمی آورد بد نیست با عوامل وجود خون در منی را بشناسید و به توصیه های درمانی در این زمینه عمل کنید .

 برای افراد زیر ۴۰ سال، مشاهده خون در منی بدون داشتن هیچ علامتی، خطرناک نیست و خودبه‌خود برطرف می‌شود.

 به گزارش شفاآنلاین ،اما در مورد مردان بالای ۴۰ سال، مشاهده خون در مایع منی، نیاز به بررسی دارد، به ویژه اگر این اتفاق زیاد تکرار شود، با علایم دیگری همراه باشد یا فرد در معرض خطر سرطان قرار داشته باشد.

علل مشاهده خون در انزال– عفونت و التهاب. شایع‌ترین عامل بروز خون در مایع منی، وجود التهاب یا عفونت در یکی از بخش‌های مسیر عبور منی مانند پروستات، مجرای ادرار، اپیدیدیم و کیسه منی، است.

– عمل جراحی. انجام هرگونه عمل جراحی یا معاینه پزشکی مانند نمونه‌برداری از پروستات، پرتودرمانی و وازکتومی می‌تواند باعث وجود مقداری خون در منی شود.

– انسداد مسیر خروج منی. اگر در هر قسمت از مسیر عبور منی، مانعی مثل پلیپ یا تومور وجود داشته باشد، به رگ‌های اطراف آن قسمت فشار وارد شده و خونریزی اتفاق می‌افتد.

– بیماری‌های مقاربتی. بیماری‌های قابل انتقال از طریق رابطه جنسی محافظت نشده مانند سوزاک یا کلامیدیا و عفونت باکتریایی می‌توانند از دیگر عوامل وجود خون در منی باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدید آمدن خون در منی مردان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..