تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه تغییر در ترکیب تیم ملی مقابل چین نسبت به قطر

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در شب بازی مقابل چین اعلام کرد که در ترکیب فردا حداقل سه بازیکن نسبت به بازی با قطر تغییر خواهندکرد.

به ګزارش شمانیوز: کارلوس کی روش که در ارتباط زنده تصویری با برنامه شبکه سه شرکت کرده بود، در پاسخ به پرسشی درباره ترکیب تیم ملی در مقابل چین گفت: «فکر کنم حداقل سه بازیکن نسبت به بازی قبلی مقابل قطر تغییر کنند و تیم ملی برای نشاط و طراوت بیشتر در بازی اش نیاز به این جابجایی ها دارد.»
به این ترتیب سرمربی محبوب پرتغالی که در اغلب بازی ها سرمربیان حریف را سورپرایز می کند یک بار دیگر می خواهد لیپی را شگفت زده کند و این بار در آزادی این کار را انجام خواهد داد. ترکیب اولیه کی روش در بازی قبلی در دوحه فوتبال دوستان ایرانی را هم شگفت زده کرده بود و این بار هم هدیه شگفتی برای حریف خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه تغییر در ترکیب تیم ملی مقابل چین نسبت به قطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..