تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ ایران به اظهارات معاون رئیس جمهوری آمریکا

به گزارش افکارنیوز،

بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه کشورمان سخنان ایران هراسانه اخیر «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا در جمع لابی صهیونیستی در واشنگتن را تکراری، ساختگی و در ادامه سیاست‌های خصمانه و یک‌جانبه‌گرایانه دولت آمریکا علیه ملت و دولت ایران دانست.

قاسمی اظهار داشت: برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران کاملا شفاف بوده و تمامی گزارشات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر صلح‌آمیز و غیر قابل خدشه بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران تاکید دارد.

وی افزود: کمک  بی دریغ آمریکا به فعالیت‌های نظامی هسته‌ای رژیم صهیونیستی که منجر به تولید صدها کلاهک هسته‌ای شده است، نشان دهنده حمایت‌های همه جانبه آمریکا از این رژیم متجاوز و عامل بی ثباتی و ناامنی در منطقه و جهان است.

قاسمی در خصوص برنامه موشکی کشورمان نیز تصریح کرد: همان طور که بارها اعلام کرده‌ایم فعالیت‌های دفاعی مشروع جمهوری اسلامی ایران براساس یک برنامه منظم به پیش می‌رود و این برنامه کاملا دفاعی و بازدارنده بوده و ‌علیه هیچ کشور دیگری نیست و برای تقویت بنیه دفاعی بومی شده و برای دفاع از کشورمان از کسی نه توصیه می‌پذیریم و نه اجازه دخالت به دیگران را خواهیم داد.

وی افزود: تاریخ 8 سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به ما و مردم ما به خوبی آموخت که تنها برای دفاع از کیان و استقلال کشور باید بر توان خود تکیه داشته باشیم.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در پایان تصریح کرد: متاسفانه سیاست‌های حمایتی آمریکا از اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه مردم منطقه و همچنین جنایات روزانه شرکای آمریکا علیه مردم بی دفاع یمن بر دامنه ناامنی در خاورمیانه افزوده است و تا اینگونه سیاست‌ها ادامه دارد منطقه و جهان روی آرامش به خود نخواهد دید.‌




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ ایران به اظهارات معاون رئیس جمهوری آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..