تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی 3 هزار و 567 مرکز عرضه مواد غذایی فاسد

کولیوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

تعطیلی 3 هزار و 567 مرکز عرضه مواد غذایی فاسدپیر حسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با گشت‌های بهداشت محیط اظهار داشت: تیم‌های بهداشتی تعداد 734 هزار و 170 مورد بازرسی بهداشت محیطی از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی حساس با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی انجام دادند.

وی افزود: بیش از 189 هزار مورد بازرسی بهداشت محیطی از اماکن عمومی حساس با اولویت بهداشت فردی و تجهیزات از جمله آرایشگاه‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی صورت گرفته و تعداد 23 هزار و 667 مورد نیز بازرسی بهداشت محیطی از اماکن بین راهی با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی انجام شده است.

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه تعداد بازرسی بهداشت محیطی از سامانه‌های آبرسانی حدود 41 هزار مورد بود، افزود: بازرسی بهداشت محیطی با اولویت کنترل دخانیات از مراکز عرضه قلیان نیز 12 هزار و 779 مورد بوده است.

کولیوند با اشاره به اینکه تاکنون یک میلیون و 434 هزار و 666 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی کشف و معدوم شده، گفت، در این زمینه  3 هزار و 567 مرکز و مکان متخلف تعطیل شده است.

وی در ادامه تعداد کلرسنجی از آب آشامیدنی را 562 هزار و 599 مورد عنوان کرد و گفت: نمونه برداری میکروبی آب 58 هزار و 252 مورد و نمونه برداری مواد غذایی 31 هزار و 450 مورد بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی 3 هزار و 567 مرکز عرضه مواد غذایی فاسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..