تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت بیمارستان هسته‌ای با تأمین بودجه/ بودجه ساخت بیمارستان از طریق وزارت بهداشت تأمین می‌شود

ساخت بیمارستان هسته ای با تامین بودجه/ بودجه ساخت بیمارستان از طریق وزارت بهداشت تأمین می‌شودناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین وضعیت ساخت بیمارستان هسته ای در بوستان ولایت، اظهار داشت: شهرداری تهران تنها تعهد داشت که زمینی در بوستان ولایت را به وزارت بهداشت واگذار کند.

وی با بیان اینکه ساخت بیمارستان هسته ای به عهده وزارت بهداشت و درمان است، افزود: قرار شد منابع مورد نیاز ساخت بیمارستان هسته‌ای از طریق این وزارت خانه تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران ادامه داد: بدون شک هر زمان که منابع برای ساخت بیمارستان تأمین شود، وزارت بهداشت کار خود را آغاز خواهد کرد.

امانی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران محدودیت زمین برای واگذاری ندارد، گفت: دوستان وزارت بهداشت هر طرح و نقشه ای که داشته باشند می توانند در آن درصد زمینی که در بوستان ولایت برای آن‌ها در نظر گرفته ایم، اجرایی کنند.

وی اضافه کرد: در بوستان ولایت زمین مشخص شده کاربری غیر از فضای سبز دارد، به همین دلیل شهرداری تهران تلاش کرده به جز آن درصدی که برای ساخت بیمارستان مشخص شده، کاربری دیگری برای طرح کلی بوستان ولایت، تعریف نکند.

معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران گفت: بر اساس پیشنهاد وزارت بهداشت و درمان، سازمان انرژی اتمی و شهرداری تهران همکاری سه جانبه دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت بیمارستان هسته‌ای با تأمین بودجه/ بودجه ساخت بیمارستان از طریق وزارت بهداشت تأمین می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..