تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




76 کیلوگرم انواع مواد غذایی تاریخ گذشته در شهرستان دیلم کشف شد

76 کیلوگرم انواع مواد غذایی تاریخ گذشته در شهرستان دیلم کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمود ذاکری با اشاره به برگزاری طرح ضربتی بازدید از مراکز تولید و عرضه مواد غذایی با همکاری کلیه بازرسین بهداشت محیط شهرستان دیلم در قالب اکیپ‌های دونفره طی سه مرحله در شهرهای دیلم و امام حسن این شهرستان به‌منظور پیشگیری از بیماری‌های منتقله از طریق مواد غذایی، اظهار داشت: در این بازدیدها، 76 کیلوگرم مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی فاسد و تاریخ‌مصرف گذشته در شهرهای دیلم و امام حسن در کنار مواد غذایی فاسد شامل انواع شیرینی، چیپس، پنیر، کنسرو حبوبات، ادویه‌جات، نان، خامه، انواع سس و سبزی‌ها تاریخ‌مصرف گذشته جمع‌آوری و معدوم شد.


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم با اشاره به این‌که شهروندان و گردشگران نوروزی بایستی از خرید مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته و همچنین خرید از فروشندگان دوره‌گرد خودداری کنند، افزود: بیشتر این مواد غذایی به علت قرار گرفتن در معرض نور خورشید و گرد و خاک آلوده‌ شده و تهدیدی جدی برای سلامتی افراد محسوب می‌شود.


ذاکری تأکید کرد: حفظ سلامت آحاد افراد جامعه در اولویت برنامه‌های این شبکه قرار دارد و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد لازم صورت می‌گیرد و افراد می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه 190 تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت پیگیری لازم توسط بازرسین بهداشت محیط صورت پذیرد.


وی عنوان کرد: در راستای تأمین سلامت شهروندان و گردشگران نوروزی، گشت مشترک بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی در شهرهای دیلم و امام حسن با اهداف تأمین سلامت، امنیت و رفاه حال مردم انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ث




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «76 کیلوگرم انواع مواد غذایی تاریخ گذشته در شهرستان دیلم کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..