تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ تخلف سرعت در سه محور خراسان رضوی طی نوروز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، علیرضا خجسته معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با اشاره به وجود دوربین‌های ثابت ثبت سرعت در محورهای مشهد- قوچان و برعکس، مشهد- تربت حیدریه و برعکس و مشهد-سرخس و برعکس، گفت: از ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۹۵ آغاز طرح نوروزی تا پایان روز ششم فروردین ماه جاری، در مجموع هشت هزار و ۶۰۷ تخلف سرعت غیرمجاز شامل سه هزار و ۹۳۰ تخلف سرعت لحظه‌ای و چهار هزار و ۶۷۷ تخلف سرعت متوسط غیر مجاز، همراه با تصاویر خودرو و پلاک آن از طریق این دوربین‌ها در این سه محور، ثبت و برای اعمال قانون به اجرائیات پلیس راهور کشور ارسال شده است.
وی افزود: در این مدت در مجموع سه میلیون و ۷۰ هزار و ۵۶۲ خودرو در این سه محور تردد کرده اند.
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: طی این مدت روزانه به طور میانگین ۸۲۳ هزار و ۲۲۹ تردد در جاده‌های این استان ثبت شده است.
خجسته افزود: در این مدت محورهای مشهد-چناران و برعکس، مشهد-باغچه و بر عکس و داورزن-سبزوار و برعکس دارای بیشترین حجم تردد در استان بوده است.
طرح نوروزی ۱۳۹۶ از ۲۵ اسفند ۹۵ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه دارد.
انتهای پیام//ف. ج.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ تخلف سرعت در سه محور خراسان رضوی طی نوروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..