تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی و هنری ویژه نوروز ۹۶ در آرامگاه فردوسی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، احسان زهره وندی مدیر پایگاه میراث فرهنگی توس گفت: هدف از برگزاری این برنامه‎‌ها ایجاد اوقات خوش و خاطره‌انگیزی را برای شهروندان و گردشگران ورودی به آرامگاه فردوسی است.
وی با اشاره به اجرای برنامه‌های شاهنامه خوانی و نقالی افزود: در این ایام بصورت روزانه برنامه‌های ورزش باستانی، حاجی فیروز، جارچی، اجرای تکنوازی سنتور و دف، دوتار، اجرای نمایش و تئاتر خیابانی، جشنواره بازی‌های بومی و محلی و... در مجموعه فرهنگی و تاریخی آرامگاه فردوسی برگزار می‌شود.
مدیر پایگاه میراث فرهنگی توس از برپایی چندین سیاه چادر در محوطه پیشخوان و داخل باغ آرامگاه فردوسی به مناسبت ایام نوروز ۹۶ خبر داد و گفت:تمام امکانات برای رفاه حال گردشگران در این مجموعه پیش بینی شده است و امیدواریم نوروز ۹۶، نوروزی متفاوت برای گردشگرانی باشد که در این ایام از مجموعه بازدید می‌کنند.
زهره وندی افزود: برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی و تئاتر خیابانی با مشارکت شهرداری منطقه ۱۲ مشهد در محل نوروزگاه آرامگاه فردوسی اجرا می‌شود که مورد استقبال گردشگران نوروزی قرار گرفته است.
وی گفت:این شصت برنامه تا روز هفتم فروردین ماه در آرامگاه فردوسی برگزار شده است و برنامه‌های متنوع دیگری تا پایان ایام تعطیلات پیش بینی شده است که روزانه اجرا خواهد شد.
انتهای پیام//ف. ج.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی و هنری ویژه نوروز ۹۶ در آرامگاه فردوسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..