تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




240 پرونده تخلف واحدهای صنفی در قم

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،مهدی ریاضی گفت: طرح نظارتی ویژه ایام نوروز توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم در 2 نوبت انجام می شود که مرحله نخست آن از ابتدای اسفندماه 1395 تا پایان سال انجام پذیرفت و مرحله دوم این طرح از ابتدای سال جاری شروع شد و تا پانزدهم فروردین ماه سال 1396 ادامه خواهد داشت.
وی بیان کرد: در مرحله اول گشت های مشترک با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، اتاق بازرگانی، میراث فرهنگی، شرکت پخش فرآورده های نفتی، اداره کل حمل و نقل و پایانه ها، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های مرتبط با مسائل نظارتی، انجام شد.
وی ادامه داد: در این مرحله بازرسی از هتل ها و مراکز اقامتی، مجتمع های بین راهی و فروشگاه هایی که مایحتاج مردم را در شب عید عرضه می کردند مانند فروشگاه های فروش کیف، کفش و پوشاک، آجیل، شیرینی و خشکبار مورد توجه قرار گرفت.
ریاضی گفت: از ابتدای اجرای طرح نظارت ویژه نوروزی در اول اسفندماه سال 95 تا پایان روز ششم فروردین 96، یکهزار و 200 بازرسی از مراکز یادشده توسط 120 گروه و گشت بازرسی انجام شده است.
وی افزود: در این بررسی ها 240 پرونده تخلف از واحدهای صنفی مختلف تشکیل شد و این پرونده ها برای بررسی های تکمیلی و صدور حکم به شعبه های تعزیرات حکومتی استان قم ارجاع داده شد.
وی ادامه داد: در گشت های تعزیرات حکومتی به مسائلی همچون گران فروشی، کم فروشی، تقلب، رعایت نکردن بهداشت و عرضه کالاهای فاقد استاندارد مورد توجه قرار گرفت؛ پرونده های تشکیل شده خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار گرفتند و در برخی از پرونده ها، متخلفان به پرداخت جریمه نقدی و معدوم کردن کالای فاقد کیفیت خود، محکوم شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: در ایام نوروز کارکنان اداره کل تعزیرات حکومتی استان در شیفت های کاری منظم در خدمت همشهریان و زائران کریمه اهل بیت (ع) بودند.
وی افزود: این اداره کل بر اساس قانون وظیفه نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی را برعهده ندارد و تنها موضوع رسیدگی به تخلفات واحدهای صنفی برعهده این نهاد است، اما به منظور همکاری با دستگاه های نظارتی و رفاه حال مردم، نمایندگاه اداره کل تعزیرات حکومتی قم در گشت های نوروزی شرکت می کنند.
وی بیان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی همواره حامی مردم و مصرف کنندگان گرامی کالا و خدمات است و در ایام نوروز به صورت ویژه به شکایات مردمی پاسخ رسیدگی می کند.

ریاضی گفت: مردم می توانند شکایت های خود را از واحدهای صنفی و شرکت های تولیدی و خدماتی را با سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت درمیان گذارند تا پس از طرح شکایت، گشت های رسیدگی به تخلفات با حضور ماموران اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم در کوتاه ترین زمان به مساله رسیدگی و برخورد قانونی را اعمال کنند.

انتهای پیام/ت





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «240 پرونده تخلف واحدهای صنفی در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..