تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتغال و بیکاری از مهم‌ترین دغدغه‌ها در استان قزوین است

ساعت: 11:37 منتشر شده در مورخ: 1396/01/08 شناسه خبر: 1072042

نماینده مردم قزوین، البرز و ابیک در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال و بیکاری امروز از مهم‌ترین دغدغه‌های استان است که امسال به طور جدی از مسوولین پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان قزوین  در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات معاونت سیاسی امنیتی استاندار قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه مسوولیت مهمی در ایجاد امید و نشاط در جامعه دارند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال، افزود: با توجه به اینکه استان قزوین یک استان صنعتی و کارگری است لذا مهم‌ترین خواسته مردم و ما به عنوان نمایندگان آن‌ها از مسوولین، فراهم آوردن بستر مناسب تولید و اشتغال است.

نماینده مردم قزوین، البرز و ابیک در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال و بیکاری امروز از مهم‌ترین دغدغه‌های استان است که امسال به طور جدی از مسوولین پیگیری خواهیم کرد.

زرآبادی ابراز کرد: بیش از ۲۸۰ هزار نفر در کل کشور در انتخابات شوراهای اسلامی ثبت نام کردند که سهم استان قزوین از این آمار ۵ هزار و ۵۱۸ نفر است.

عضو هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان عنوان کرد: در این دوره شاهد افزایش آمار داوطلبین خانم در انتخابات شوراهای اسلامی استان هستیم به طوری که در کل کشور ۹۳ درصد ثبت نام کنندگان آقا و ۶ درصد خانم هستند.

این مسوول تصریح کرد: پارلمان‌های محلی همچون شوراهای اسلامی در قانون اساسی جایگاه ویژه‌ای دارند و وظیفه مردم در این میان انتخاب افراد اصلح و شایسته است تا شاهد توسعه پایدار و مدیریت شهری مناسب باشیم.

وی در پایان گفت: باید از نگاه سلیقه‌ای و جناحی در انتخابات بپرهیزیم تا در ۲۹ اردیبهشت شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتغال و بیکاری از مهم‌ترین دغدغه‌ها در استان قزوین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..