تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات صدور حکم محکومیت متهمان پرونده شورا و شهرداری تبریز/ عده‌ای از محکومین راهیِ زندان خواهند شد

ساعت: 10:58 منتشر شده در مورخ: 1396/01/08 شناسه خبر: 1071825

بنابر اخبار واصله، حکم محکومیت متهمان پرونده فساد مالی در شورا و شهرداری تبریز صادر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، برخی از رسانه‌ها ساعاتی قبل عنوان کردند حکم دادگاه بدوی درباره‌ی پرونده‌ی فساد مالی در شورا و شهرداری تبریز صادر شده است و تعدادی از اشخاص به حبس محکوم شده‌اند.

شنیده‌ها حاکی از آن است صدور حکم محکومیت متهمان پرونده صحت دارد و در بین آن‌ها نام برخی از اشخاص که با حضور در فرمانداری تبریز برای پنجمین دوره انتخابات شورا شرکت کرده بودند نیز به چشم می‌خورد.

هنوز مقامات قضایی رسماً موضوع را اعلام و جزئیات پرونده و میزان محکومیت اشخاص را ذکر نکرده‌اند لکن گزارشات واصله نشان می‌دهد، قاضی دادگاه بدوی رأی به حبس طولانی مدت عده‌ای از کسانی که برایشان پیش‌تر قرار مجرمیت صادر شده بود، داده است.

گفتنی است؛ 44 تن در رابطه با پرونده فساد مالی در شورا و شهرداری تبریز دستگیر شده بودند که 4 تن از آن‌ها نیز سمت عضو شورای شهر را یدک می‌کشیدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات صدور حکم محکومیت متهمان پرونده شورا و شهرداری تبریز/ عده‌ای از محکومین راهیِ زندان خواهند شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..