تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانده سپاه ملکان از کشتی گیربسیجی تجلیل کرد + تصاویر

ساعت: 10:58 منتشر شده در مورخ: 1396/01/08 شناسه خبر: 1071758

فرمانده سپاه ملکان به همراه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئولان بسیج و هیئت کشتی شهرستان با حضور در منزل سینا خداقلی زاده کشتی گیر بسیجی از وی تقدیر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  دیار ملکان، این دیدار با حضور فرمانده سپاه ، نمایندگی ولی فقیه در سپاه، رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئولان بسیج و هیئت کشتی شهرستان ملکان در منزل پدری وی به انجام رسید.

در این دیدار فرمانده سپاه ملکان با قدردانی از حضور این کشتی گیر نوجوان که موفق به کسب مقام سوم در وزن ۴۶کیلوگرم در مسابقات جام بسیج مستضعفین قهرمانی رشته کشتی آزاد نوجوانان بسیج کشور یادواره شهید ابراهیم هادی شده بود گفت: ورزشکاران و پهلوانان ورزشی با رعایت شئونات اسلامی و رفتارهای اعتقادی و اخلاقی در عرصه های ورزشی می توانند در ارتقا جایگاه ورزش شهرستان، استان و کشور نقش ارزنده ای را ایفا کنند.

سرهنگ پاسدار صالح رحمتی ضمن باارزش شمردن تلاش این نوجوان آینده دار بسیجی اظهار داشت: هنوز کار برادر سینا خداقلی زاده تازه آغاز شده و باید از این پس تمام تلاش خود را برای حضور در صحنه های ملی و برون مرزی به کار گیرد.

رحمتی تصریح کرد: شهرستان ملکان شهری غنی در رشته های مختلف ورزشی از جمله کشتی می باشد که تاکنون چهره های نامداری را تقدیم عرصه های مختلف ورزشی نموده است.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس و هدیه از این قهرمان بسیجی “سینا خداقلی زاده” کشتی گیر بسیجی اهل شهرستان ملکان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانده سپاه ملکان از کشتی گیربسیجی تجلیل کرد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..