تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمامی تست‌های انجام گرفته بر روی باتری ال‌جی G6 قبل از معرفی به صورت رسمی

با توجه به مشکلات باتری و آتش گرفتن گلکسی نوت 7، حالا شرکت‌های رقیب مانند ال‌جی از این وضع نهایت استفاده را کرده و روی ایمنی محصولات خود مانور بیشتری می‌دهند. در همین راستا ال‌جی از اصحاب رسانه دعوت کرده که تست‌های انجام شده روی ال‌جی G6 را از نزدیک ببینند.

بیشتر کاربران تمایل دارند بدانند که باتری گوشی‌ها در برابر فشار چه واکنشی نشان می‌دهند. ال‌جی این باتری‌ها را در موارد بسیاری مورد آزمایش قرار داد که می‌توان به تست‌های سقوط گوشی از فاصله‌ای حدود یک متری بر روی صفحات فولادی، چوبی یا پوشیده شده با فرش اشاره کرد. این آزمایشات توسط دوربین ثبت شده و برای بررسی‌های آینده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به ‌تازگی ال‌جی از رسانه‌های کره‌ای دعوت کرده تا فرآیند بررسی ایمنی محصولات و باتری گوشی G6 را از نزدیک ببینند. به گفته ال‌جی این شرکت هر روز 50 هزار دستگاه G6 تولید می‌کند و ایمنی محصولات را در اولویت خود قرار داده است. به نظر می‌رسد که ال‌جی تست سقوط را در حالت‌های مختلف و بر روی سطوحی مثل چوب، موکت یا فولاد به صورت کنترل شده برای رسانه‌ها انجام داده و باتری دستگاه را نیز از جنبه‌های مختلف مورد فشار و آزمایش قرار داده است.

به گفته کیم سانگ وو، یکی از مهندسان ارشد ال‌جی، یک باتری مثل یک بمب است و این شرکت تمام تلاش خود را انجام داده تا حتی اگر به هر دلیلی باتری دستگاه آتش گرفته و منفجر شود، کاربر آسیبی نبیند. همان‌ طور که می‌دانید باتری‌های لیتیوم یونی به دلیل ساختارشان همیشه خطرناک هستند اما ال‌جی سعی کرده تا در صورت بروز حادثه کم‌ترین آسیب به کاربر وارد شود.

هدف از این آزمایشات نه تنها اطمینان از عدم انفجار باتری‌ها تحت شرایط دشوار است، بلکه با این آزمایشات سعی می‌شود آسیب‌های احتمالی به حداقل برسند. به همین دلیل هم در این آزمایشات باتری در آتش انداخته می‌شود و نحوه انفجار آن ضبط خواهد شد. اگر قطعات آن پس از انفجار خارج از محدوده کنترل به اطراف پرتاب نشوند یعنی آزمایش با موفقیت پشت سر گذاشته شده است.

ال‌جی حتی باتری را در این آزمایش‌ها با میخ سوراخ کرده تا به‌طور مثال گاز گرفتن گوشی توسط حیوان خانگی را شبیه سازی کند و نشان دهد در این شرایط هیچ گونه آتش سوزی رخ نخواهد داد. سرانجام تست پایانی انداختن یک وزنه 9 کیلوگرمی از ارتفاعی مشخص بر روی باتری بود که G6 با فشار وارد شده خرد شد ولی آتش نگرفت. ال‌جی نشان داد که پرچمدارش تمام این آزمایشات را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

به هر حال بسیار بعید است سامسونگ اشتباه دیگری را با گلکسی S8 تکرار کند اما شرکت‌های رقیب حالا فرصت خوبی برای مانور روی کنترل کیفیت محصولاتشان در اختیار دارند. سامسونگ نیز به تازگی روندی مشابه یا حتی سختگیرانه‌تر را برای تست باتری‌های محصولات خود به کار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمامی تست‌های انجام گرفته بر روی باتری ال‌جی G6 قبل از معرفی به صورت رسمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..