تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنجان با آمادگی در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو نونهالان حضور می یابد

ابوالفضل خدایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابتها که به منظور انتخاب تکواندوکاران برتر و شایسته تر جهت حضور در اردوهای آمادگی و انتخابی تیم ملی و اعزام به پیکارهای جهانی برگزار می شود.
وی، توان فنی و سطح آمادگی تکواندوکاران نونهال زنجان را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: تیم تکواندو نونهالان پسر زنجان در رقابت های قهرمانی کشور و پیکارهای لیگ برتر که پارسال برگزار شد توانست عنوان نخست را از آن خود کند.
خدایی افزود: تیم تکواندو نونهالان پسر زنجان با ترکیب قریب به 15 تکواندوکار شایسته و شاخص در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت خواهد کرد و امید می رود با نشان دادن توانمندی های بالای خود به اردوی تیم ملی دعوت شوند.
رئیس هیات تکواندو استان زنجان با بیان اینکه هیات تکواندو زنجان به منظور پشتوانه سازی بر روی تیم های پایه تلاش وافر و جدی می کند گفت: در حال حاضر نزدیک یک هزار و 500 ورزشکار نونهال پسر و دختر در رده های کمربندی مختلف در سطح استان زنجان فعال هستند.
خدایی به آمار ورزشکاران تحت پوشش هیات تکواندو زنجان اشاره کرد و افزود: پارسال، آمار تکواندوکاران زنجانی ثبت شده در بانک اطلاعات فدراسیون قریب هشت هزار نفر بود که امسال برای افزایش ورزشکاران تحت پوشش تلاش خواهد شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنجان با آمادگی در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو نونهالان حضور می یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..