تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین عکس از دختری که روزی آرامش والیبال ایران را به هم ریخته بود

جدیدترین عکس از دختری که روزی آرامش والیبال ایران را به هم ریخته بود

ورزش > والیبال - فرهاد ظریف به همراه خانواده‌اش این روزها در کشورهای حوزه خلیج فارس حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرهاد ظریف لیبروی سابق تیم ملی والیبال عکسی از خودش به همراه دخترش ترمه در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس منتشر کرده است. ظریف به دلیل حضور تیم ملی در کوران مسابقات لیگ جهانی، انتخابی المپیک و جام جهانی مدت زمان زیادی از دختر و خانواده اش دور بود و همین موضوع باعث شد تا ترمه نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد. پس از این اتفاق ظریف از تیم ملی خداحافظی کرد كه نبود او در تیم ملی، برای والیبال ایران مشكل ایجاد می كرد. اما ولاسكو سرمربی آرژانتینی والیبال ایران ظریف را متقاعد کرد تا به تیم ملی بازگردد. حال او که از والیبال خداحافظی کرده است این روزها با خیالی آسوده زمانش را در كنار خانواده‌اش می گذراند.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین عکس از دختری که روزی آرامش والیبال ایران را به هم ریخته بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..