تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان اضطراری بیش از 3 هزار مسافر نوروزی

سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

اسکان اضطراری بیش از 3 هزار از مسافران نوروزیمرتضی سلیمی رئیس امداد و نجات هلال حمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با خدمات امدادگران در 13 روزه اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز 96 هلال‌احمر، اظهار داشت: امدادگران هلال‌احمر در مجموع در 3 هزار و 154 مأموریت امدادی، خدمات لازم را ارایه کرده‌اند که در این میان یک‌هزار و 378 مأموریت شامل 44 درصد از مأموریت‌های امداد و نجات؛ ترافیکی بوده است.

وی با اشاره به امدادرسانی به 62 هزار و 800 تن از هموطنان در 13 روز اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی، افزود: بر این اساس 2 هزار و 239 تن از حوادث نجات داده شده و یک‌هزار و 520 تن به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس امداد و نجات هلال احمر با اشاره به ارایه خدمات درمان سرپایی به 13 هزار و 700 تن از هموطنان، بیان کرد: در این زمینه 17 هزار و 595 تن از هموطنان از خدمات اسکان اضطراری و 14 هزار و 723 مسافر نوروزی از اسکان موقت بهره برده و 297 مورد عملیات رهاسازی از جمله رهاسازی 564 مصدوم در سوانح ترافیکی انجام شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان اضطراری بیش از 3 هزار مسافر نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..