تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دو نمایشگاه برای معرفی «مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام»

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، محمد کاظم دبیری، جانشین دبیر ستاد پایتخت فرهنگی جهان اسلام، گفت: با هدف معرفی شهر مشهد، اماکن زیارتی، تفریحی، علمی، تاریخی و فرهنگی آن و همچنین معرفی رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام به زایران، از هفتم فروردین ماه ۱۳۹۶ دو نمایشگاه در دو نقطه پیرامونی مضجع منور امام رضا (ع) دایر کردیم.
جانشین دبیر ستاد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در رابطه با مکان و وسعت این نمایشگاه ها، گفت: یک نمایشگاه در بست مرحوم آیت الله شیرازی با چهار غرفه و دیگری در بست امام رضا (ع) با شش غرفه با محوریت آشناسازی زایران غیر ایرانی و غیر مشهدی با لوگو و رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام دایر خواهد بود.
دبیری افزود: غرفه‌های این دو نمایشگاه شامل مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام، ارایه تصاویر، مستندات و تولیدات، ارایه محصولات مندرج به لوگوی رویداد شامل اشیاء، البسه، پرچم و ...، غرفه کتاب و محصولات فرهنگی، صنایع دستی و سوغات فرهنگی، شامل تابلوهای هنری، سازه‌های دستی مسی، سنگی و. است.
وی با بیان اینکه تمامی موارد به نمایش گذاشته شده قابلیت عرضه به زایران را دارد، گفت: این نمایشگاه‌ها تا پایان فروردین ماه دایر خواهد بود.
جانشین دبیر ستاد پایتخت فرهنگی جهان اسلام افزود: تمرکز بر عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام با تاکید بر سه زبانه شدن اطلاع رسانی‌ها از مهمترین ویژگی‌های این دو نمایشگاه است.
دبیری پخش تیزر پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سینما‌ها قبل اکران فیلم‌های نوروزی، اکران تیزر تبلیغاتی پایتخت فرهنگی جهان اسلام از تلویزیون‌های داخل مترو، اتوبوس‌ها و سایر تلویزیون‌های شهری و ... را از دیگر اقدامات در طول تعطیلات نوروزی به منظور اطلاع رسانی این رویداد بین المللی برشمرد.
انتهای پیام//ف. غ.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دو نمایشگاه برای معرفی «مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..