تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حراست از محیط زیست باید توسط تمام دستگاها تبین شود

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،رضا سیار گفت: وضوع نظافت و پاکیزگی محیط زیست باید در تمام عرصه های جامعه مورد اهتمام جدی مردم و مسئولان باشد.
وی با اشاره به اهتمام مسئولان برای مدیریت و کنترل زباله درقم گفت: با توجه به اینکه در گذشته مردم و شهروندان به هنگام مراجعه به طبیعت در ایام مختلف سال بویژه نوروز انواع زباله ها و مواد فار قمسد و دور ریختنی خود را در طبیعت رها می کردند، با یک سری تدابیری که از 2 سال پیش آغاز کردیم، بخشداران و دهیاران بخش های پنجگانه استان موظف به پیگیری این بحث به منظور جلوگیری از انباشت و دپوی زباله شدند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر کلیه مسئولان بخش های مختلف قم بر حسب وظیفه قانونی و شرعی خود تمهیدهایی را به کار بسته و اکیپ هایی را برای فرهنگ سازی در زمینه مدیریت صحیح زباله در مسیر مزارع و باغ های قم قرار می دهند، اضافه کرد: افراد و نیروهای مستقر در مسیرهای مذکور با توزیع بروشور و همچنین پاکت مخصوص زباله اقدام فرهنگی خوبی را در این راستا انجام می دهند، به نحوی که هم اکنون شاهد کاهش زباله های رها شده در طبیعت در مقایسه با گذشته هستیم.
سیار همچنین با تقدیر از همکاری و مشارکت مردم در این زمینه، افزود: خوشبختانه با توجه به بالارفتن سطح آگاهی ها و بلوغ فکری مردم نسبت به ضرورت رعایت مسائل زیست محیطی امروز اغلب مردم به هنگام حضور در طبیعت و اماکن تفرجگاهی کیسه و پاکت مخصوص جمع آوری زباله را به همراه دارند، و به هنگام بازگشت به متولیان و متصدیان امر پسماند تحویل می دهند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه شعار نه به زباله باید توسط کلیه نهادها و دستگاه های فرهنگی تبیین شود، افزود: مردم باید به لحاظ آگاهی و سطح فرهنگ به درجه ای برسند، که به نظافت و تمیزی محیط های عمومی همانند نظافت منزل خود توجه ویژه و خاص داشته باشند

انتهای پیام/ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حراست از محیط زیست باید توسط تمام دستگاها تبین شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..