تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل گروه جهادی متشکل از علماء بسیجی اهل سنت

ساعت: 10:17 منتشر شده در مورخ: 1396/01/08 شناسه خبر: 1071698

مولوی عبد الصمد کریمزائی گفت: نفع مصادیق متعددی دارد که حمایت از مستضعفان و امداد رسانی به محرومان یکی از زیباترین جلوه های آن می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سنت نیوز؛ فعالیت گروه های جهادی اهل سنت طیعه ای از امید و نشاط را در بین بسیجیان اهل سنت به راه انداخته است.

در این میان علماء اهل سنت بسیجی با ایفای نقشی درخشان در این سناریوی آبادانی بهترین رتبه افتخار آفرینی را کسب نموده اند.

 

 

مولوی عبد الصمد کریمزائی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با ابراز خرسندی از اقداماتی این چنینی از سوی علماء بسیجی اهل سنت ابراز داشت: همانطور که از دل روایات بر می آید منفعت رسانی به دیگران از بهترین صفات انسانیست.

مولوی کریمزائی در ادامه افزود: نفع مصادیق متعددی دارد که حمایت از مستضعفان و امداد رسانی به محرومان یکی از زیباترین جلوه های آن می باشد.

امام جمعه اهل سنت ساخت و ترمیم مدارس علمیه،خانه های علماء و مساجد را اقدامی مبارک از سوی بسیج دانست و گفت: اینکه علماء بسیجی این اقدامات شایسته را انجام می دهند قابل تحسین و ارزنده است.

مولوی کریمزائی افزود: اقداماتی اینچنینی شرعا، عرفا و عقلا ستودنیست و ما از این عزیزان بسیجی کمال تشکر را داریم.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل گروه جهادی متشکل از علماء بسیجی اهل سنت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..