تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطره مدافع تیم‌ملی از ستاره برزیلی بارسلونا

خاطره مدافع تیم‌ملی از ستاره برزیلی بارسلونا

ورزش > فوتبال ملی - مرتضی پورعلی‌گنجی از دیدارش با نیمار گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرتضی پورعلی گنجی که در السد قطر بازی می کند در سال گذشته به همراه این تیم به مصاف بارسلونا رفت. او پس از بازی از ژاوی خواست تا به همراه او عکسی با مسی و ستاره های بارسلونا بگیرد اما به گفته پورعلی گنجی نیمار به این خواسته تن نداد و با مدافع تیم ملی عکسی نگرفت. او که مقابل دوربین نود قرار گرفته بود گفت: وقتی به سمت نیمار رفتم او تلفن همراهش را برداشت و گفت عکس نمی گیرم. من هم به ژاوی گفتم این فکر می کند کیست که اینطوری رفتار می کند؟

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطره مدافع تیم‌ملی از ستاره برزیلی بارسلونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..