تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاونت علمی و فناوری نیمی از هزینه‌های ثبت شرکت در تابلوی بورس را تقبل می‌کند

سرمایه‌گذاری بازار بورس با هدف تأمین منابع مالی شرکت‌های دانش بنیان/معاونت علمی فناوری نیمی از هزینه‌های ثبت شرکت در تابلو بورس را تقبل می‌کندعلیرضا دلیری معاون توسعه و منابع انسانی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حمایت ستاد معاونت علمی فناوری از شرکت‌های دانش بنیان اظهار داشت: در معاونت علمی فناوری حمایت از شرکت‌های د انش بنیان یکی از اولویت‌های اصلی هر یک از ستاد‌های 14گانه است و در این زمینه ستاد توسعه و منابع انسانی در راستا ارتقا سطح کیفی ‌کالا‌های فناوری، تبدیل علم به ثروت و ایده به محصول اقدامات مثمر‌ثمری انجام داده است.

وی بیان کرد: یکی از کارهای مهم در زمینه شرکت‌های دانش بنیان تأمین منابع مالی از طریق بازار سرمایه‌ است تا سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و غیر دولتی از طریق بورس و یا راه‌های دیگر بتوانند از شرکت دانش بنیان حمایت مالی انجام دهد.

دلیری عنوان کرد: تأمین مالی و بودجه شرکت‌های دانش بنیان از طریق بورس می‌تواند باعث پیشرفت پروژه‌های آنها در تولید کالاهای فناور شود و این یک فرصت خوبی است تا این شرکت‌ها در تابلوی بورس قرار گرفته تا با خریداری سهامشان کمکی مفید در جهت تأمین منابع مالی آنها انجام شود.

وی تاکید کرد: صندوق سرمایه‌گذاری بورس با هدف ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌‌آپ‌های دانشگاهی تشکیل شده است و در این زمینه توافقاتی خوبی با بورس کشور انجام شده است.

دلیری گفت: معاونت علمی فناوری نیمی از هزینه‌های مربوط به قرارگیری شرکت‌های دانش بنیان در تابلوی بورس را با هدف حمایت مالی قبول می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاونت علمی و فناوری نیمی از هزینه‌های ثبت شرکت در تابلوی بورس را تقبل می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..