تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاهکار جدید کی روش در تیم ملی ایران

ایران و انگلیس تنها تیم های مرحله مقدماتی جام جهانی(به غیر از آفریقا و اقیانوسیه) هستند که هنوز گلی دریافت نکرده اند.

 یوزهای آریایی بالاتر از انگلیس

مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در قاره های مختلف در حال برگزاری است و تیم ملی کشورمان توانسته صاحب یک رکورد خارق العاده شود. تیم ملی کشورمان در شش دیدار خود در مرحله گروهی هیچ گلی دریافت نکرده و از این نظر صاحب بهترین رکورد در سطح جهان است. بعد از ایران تیم انگلیس بهترین خط دفاعی را دارد. این تیم نیز گلی دریافت نکرده اما با این تفاوت که آنها یک بازی از ایران کمتر انجام داده اند. در اروپا فقط انگلیس و آلمان تاکنون گلی دریافت نکرده بودند اما آلمان برابر آذربایجان طلسم دروازه اش شکست تا این عنوان فقط به سه شیر تعلق یابد.

در آمریکای جنوبی بهترین خط دفاعی به برزیل تعلق دارد که در 13 بازی 10 گل دریافت کرده است که از نظر تعداد بازی و میانگین گل دریافتی آماری نزدیک به ایران و انگلیس ندارد.

نکته جالب اینکه در آمریکای شمالی و مرکزی تیم ها تنها سه بازی برگزار کرده اند و با این حال مکزیک و پاناما به عنوان بهترین تیم ها از نظر دفاعی هر کدام یک گل دریافت کرده اند.

در آفریقا نیز تیم ها تنها دو بازی برگزار کرده اند که طبعا تیم های زیادی هنوز گل نخورده اند و با توجه به تعداد اندک بازی ها قابل قیاس با عملکرد دفاعی ایران و انگلیس نیستند. در اقیانوسیه نیز که سطح بازی ها به شدت پایین است فعلا تیم ها نهایتا سه بازی برگزار کرده اند و نیوزلند تنها تیمی است که گلی دریافت نکرده است.

منبع: نامه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاهکار جدید کی روش در تیم ملی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..