تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو بازیکن پرسپولیس لژیونر می شوند؟

به گزارش افکارنیوز،

مهدی طارمی و رامین رضاییان سال پر فراز و نشیبی در سال 95 داشتند. آنها ابتدای سال توانستند استقلال را در دربی با چهار گل شکست دهند اما در پایان لیگ پانزدهم به دلیل تفاضل کمتر از استقلال خوزستان دستشان از رسیدن به جام باز ماند. این دو پس از پایان لیگ با حواشی زیاد به ریزاسپور ترکیه رفتند و پس از مدتی به پرسپولیس بازگشتند.

طارمی توانست زود به ترکیب سرخپوشان بازگردد اما رضاییان هفته ها روی نیمکت نشست تا بتواند به ترکیب بازگردد. رضاییان بهترین اتفاق سال 95 را پاس گلش به طارمی در بازی با نفت آبادان می داند. طارمی هم دربی 82 را بهترین  خاطره سال 95 می داند. اما این دو بازیکن از آرزوهایشان در سال جدید گفتند. دو ملی پوش پرسپولیس آرزو دارند بتوانند لژیونر شوند و در اروپا بازی کنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو بازیکن پرسپولیس لژیونر می شوند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..