تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنان کُرد سوری: ارتش ترکیه را نابود می‌کنیم/ با اردوغان می جنگیم

یکی از اعضای گردان زنان وابسته به "یگان های حمایت از ملت کُرد" در شهر منبج سوریه تاکید کرد که این یگان برای حضور در کنار نیروهای ائتلاف به منظور مبارزه با اردوغان آمادگی کامل دارد.

به نقل از العالم، یکی از اعضای گردان زنان وابسته به “یگان های حمایت از ملت کُرد” در شهر منبج سوریه تاکید کرد که این یگان برای حضور در کنار نیروهای ائتلاف به منظور مبارزه با اردوغان آمادگی کامل دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک نظامی زن عضو این گردان گفت: برای دفاع از میهن خود مبارزه می کنیم و در کنار نیروهای ائتلاف خواهیم بود تا با اردوغان و داعش که به منبج و سوریه حمله کرده است، بجنگیم… از حقوق زنان حمایت خواهیم کرد و از آزادی خود و تمام دوستدارانِ آزادی دفاع خواهیم کرد.

یکی دیگر از اعضای این گردان گفت: ترکها را از کشورمان بیرون خواهیم کرد. پیش از این اعلام شد که گروهی از یگان های پیاده نظام وابسته به ارتش آمریکا که تعداد آنها بالغ بر 400 نظامی است، به منظور آزادسازی رقه از تروریستهای داعش، وارد سوریه شده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنان کُرد سوری: ارتش ترکیه را نابود می‌کنیم/ با اردوغان می جنگیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..