تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عربستان پا را فراتر از حد گذاشت/ ادعای بی‌سابقه سعودی درباره ایران

مشاور وزیر دفاع عربستان و سخنگوی ائتلاف متجاوز عربی مدعی شد: عربستان برای کاهش نفوذ ایران در منطقه، در بالاترین سطح آمادگی برای همکاری با آمریکا و همپیمانان قرار دارد.

احمد عسیری مشاور وزیر دفاع عربستان و سخنگوی ائتلاف متجاوز عربی مدعی شد: عربستان برای کاهش نفوذ ایران در منطقه، در بالاترین سطح آمادگی برای همکاری با آمریکا و همپیمانان قرار دارد.

به نوشته روزنامه الریاض عربستان، سخنگوی ائتلاف عربی گفته است که دولت آمریکا به ایران به چشم بزرگترین تهدید برای امنیت منطقه نگاه می کند.

عربستان پا را فراتر از حد گذاشت و در ادامه از زبان مشاور وزیر دفاع خود ایران را طی ادعایی بی سابقه به دخالت در سینای مصر متهم کرد.

احمد عسیری مدعی شد: ایران در یمن، سوریه، عراق و سینا هم دخالت می کند و در حال انتقال فناوری ساخت موشک به همپیمانان خود در این کشورهاست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عربستان پا را فراتر از حد گذاشت/ ادعای بی‌سابقه سعودی درباره ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..