تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید پردازنده آیفون 8 اپل به زودی آغاز می شود

تولید پردازنده آیفون 8 اپل به زودی آغاز می شود

کمپانی اپل به رسم سنت چند سال اخیر خود، در اواخر شهریور ماه امسال از جدیدترین پرچمدار خود که قرار است با نام آیفون 8 روانه بازار شود، پرده برمی دارد، اسمارت فونی که اگر چه چند ماهی تا رونمایی از آن باقی مانده اما اهمیت اسمارت فون های کمپانی اپل برای طرفداران گوشی های هوشمند، باعث شده تا از یکی دو ماه پیش، خبرها و یا بهتر بگوییم شایعات مربوط به این گوشی در فضای وب پخش شود. با تک شات همراه باشید.

در همین رابطه، امروز وب سایت Economic Daily در گزارشی از آغاز تولید انبوه پردازنده A11 که قرار است در قلب گوشی های پرچمدار امسال اپل به کار گرفته شود، خبر داد. امسال نیز طبق روال سال های قبل، کمپانی تایوانی TSMC مسئولیت تولید این تراشه را بر عهده دارد و گفته می شود که این فرآیند از ماه آینده میلادی کلید خواهد خورد.

آخرین شنیده ها حاکی از این است که شرکت نام برده، این تراشه ها را مبتنی بر فناوری ساخت 10 نانومتری تولید خواهد کرد که البته A11 اولین تجربه این شرکت در تولید پردازنده هایی با چنین فناوری نخواهد بود. TSMC در اواخر سال 2016 نیز تراشه هایی را با فناوری ساخت 10 نانومتری تولید کرده بود که قرار است در سه ماهه نخست سال جاری در اختیار تولید کنندگان گوشی های هوشمند قرار گیرد.

پیش بینی می شود که آیفون های امسال اپل نیز همانند آیفون 7 در سال گذشته میلادی، در ماه سپتامبر روانه بازار شوند. بر اساس آخرین شنیده ها، TSMC حدود 100 میلیون تراشه A11 را تا پایان سال جاری تولید خواهد کرد که از افزایش حجم تولید در مقایسه با تراشه A10 حکایت دارد. گفته می شود که این شرکت تا ماه جولای، حدود 50 میلیون قطعه را تولید خواهد کرد.

در رابطه با آیفون 8 اپل نیز باید گفت که شنیده ها از ایجاد تغییرات اساسی در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی در مقایسه با مدل های سال های گذشته خبر می دهند که البته هنوز اطلاعات دقیقی در این رابطه منتشر نشده و باید منتظر ماند و دید که مهندسان اپل از چه مشخصاتی در دل این اسمارت فون بهره خواهند برد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید پردازنده آیفون 8 اپل به زودی آغاز می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..