تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش های جدید برای مردانی که طاسی و ریزش مو دارند

ریزش مو و طاس شدن راهکار موثر در درمان طاسی آلوپسی چیست PRP چیست

سال ها است مردانی که موهای خود را از دست می دادند فقط یک گزینه داشتند. موهای سر خود را بتراشند و امیدوار باشند اوضاع بهتر شود. نزدیک به 50 میلیون از مردان ریزش مو ارثی دارند و با توجه به آکادمی درماتولوژی آمریکا، نیمی از آنها تا پنجاه سالگی بدتر هم می شوند.

ریزش مو و طاس شدن:

دکتر پل فرانک، یک متخصص پوست در شهر نیویورک  می گوید: «نگه داشتن موها روی سر یک لیست بلند بالا دارد؛ رفع  مشکلات هورمونی، ژنتیک و خوردن مواد مغذی  و اینکه روند رشد مو یک چرخه چند منظوره رشد، از دست دادن و رشد مجدد است و این چرخه برای هر فردی متفاوت است». در حالی که هنوز هیچ قرص جادویی یکباره  برای یک سر لخت وجود ندارد پزشکان می گویند می توانند مو های شما را بیشتر نگه دارند و حتی  برخی از فولیکول ها را به زندگی برگردانند.

راهکار موثر در درمان طاسی:

ممکن است اولین نگاه ها به سمت نور قرمز قابل مشاهده باشد که به درمان سوختگی و زخم می پردازد و مدت طولانی است که توسط متخصصین پوست استفاده می شود زیرا ثابت شده است برای افزایش کلاژن، و نگه داشتن الیاف فنری پوست مناسب هستند. در حال حاضر پزشکان ابزارهای ضعیف صدایی به طور خاص برای پوست سر و مو مثل: لیزرهای شانه ای طراحی کرده اند. در حال حاضر نیز یک کلاه  با لامپ های ریز قرمز تولید شده است که بیمار باید دو روز در هفته زیر آن بنشیند. این نور رنگی کار رشد فولیکول های مو و ضخیم تر کردن آن ها را به عهده دارد و باعث افزایش چند رشته ای در فولیکول ها می شود. در حالی باعث افزایش منبع انرژی سلول ها می شود که باعث تحریک فولیکول های خفته مو شده و آنها را فعال می سازد. مت لیویت، استادیار بالینی پوست در دانشگاه فلوریدا می گوید: «شکی نیست که علاوه بر کم کردن سرعت ریزش مو، نور قرمز قابل مشاهده به رشد مو، نیز کمک می کند.

درمان های نامشخص خود را درمان کنید. یک  ایده دیگر خون غنی شده از درمان پلاکت، پلاسما (PRP) است:

خون شما را سانتریفوژ کرده و برای فاکتور رشد و غنی کردن از پلاکت های آن سرمی جمع آوری می کنند و پس از آن از طریق سطحی به پوست سر شما با سوزن بدون درد تزریق می شود. PRP یک درمان معجزه آسا است. اثبات شده است این روش یک کمک به افزایش رشد مو است. شما نیاز به سه جلسه اولیه برای شروع کار دارید و پس از آن یک یا دو بار مراجعه در سال برای برای تعمیر و نگهداری موهایتان نیاز دارید. راه حل ژنتیک سلول های پاپیلای شما که اساس فولیکول های موی شما هستند، مسئول وجود موهای شما هستند.

با این حال، پیش از این دانشمندان تنها قادر به جرقه رشد مو در پوست موش بودند نه انسان. البته این فقط تا سال گذشته بود. استاد پوست و ژنتیک مو در مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا، آنجلا کریستیانو، یک راه برای ترکیب فاکتورهای رشد فولیکول آزاد مو به پوست انسان شد. مرحله بعد فقط آزمایش های بالینی انسان است که باید به زودی به امید درمان انجام شود. یک کار سریع، نسبتا بدون درد، که نیاز به یک بیوپسی از ذره ای از پوست مودار شما دارد و ارسال آن به آزمایشگاه. سلول پاپیلای سالم شما می توانند به میلیون ها سلول قابل تزریق تبدیل شوند که می توانند برای موهای نازک و حتی سر کاملا طاس  و بیماران بدون مو ناشی از آلوپسی ( یک بیماری خود ایمنی که باعث ریزش موها می شود) استفاده شود.

لینک مرتبط: جلوگیری از ریزش مو در آقایان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش های جدید برای مردانی که طاسی و ریزش مو دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..