تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود دو موج بارشی به خوزستان/ دمای هوای خوزستان کاهش می‌یابد

کوروش بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با اشاره به آخرین وضعیت جوی خوزستان اظهارداشت: مدل‌های هواشناسی برای فردا (سه‌شنبه) هیچ وضعیت جوی خاصی را نشان نمی‌دهد و هوای استان صاف تا کمی ابری نشان می‌دهد و تا کنون مدل هواشناسی مبنی بر برخاستن گرد و غبار مشاهده نشده است.

وی افزود: نقشه‌های هواشناسی ورود 2 سامانه بارشی به ترتیب خفیف و قوی در برخی از نقاط استان را نشان می‌دهد به طوری که از اواسط روز سه‌شنبه هفته جاری نخستین موج بارشی به صورت خفیف و پراکنده به علت عبود امواج ناپایدار برخی از نقاط استان را فرا می‌گیرد که تا روز چهارشنبه و پنجشنبه ( 9 و 10فروردین ) ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه در طول روزهای آتی دمای خوزستان چند درجه‌ای کاهش می‌یابد، گفت: از اوایل هفته پیش‌رو خوزستان میزبان دومین موج بارشی است و بیشترین بارش‌ها در دو موج بارشی پیش‌بینی شده در مناطق شمالی و شرقی خوزستان است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود دو موج بارشی به خوزستان/ دمای هوای خوزستان کاهش می‌یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..