تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاچاقیان مسافرنما با 24 کیلوگرم تریاک در اصفهان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  صادق کاظم‌زاده فرمانده انتظامی نائین اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی شهید شرافت این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو 405 با چهار سرنشین که از استان‌های شرقی به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو مأموران در بازرسی از آن مقدار 5 کیلو و 100 گرم تریاک را کشف کردند که در این رابطه خودرو توقیف و هر 4 سرنشین خودرو نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.

این مقام مسئول عنوان کرد: همچنین مأموران مستقر در این ایست و بازرسی طی عملیاتی دیگر در بازرسی از یک دستگاه خودروی ال 90 مقدار 19 کیلو و 120 گرم تریاک را کشف کردند.

وی اظهار داشت: در این عملیات نیز 4 نفر از سرنشینان خودرو که تحت پوشش خانوادگی و به‌منظور گمراه کردن مأموران عازم اصفهان بودند دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سارق موتورسیکلت‌ها در خمینی‌شهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از دستگیری فردی که اقدام به سرقت موتورسیکلت می‌کرد خبر داد و گفت: از این متهم دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شده است.

سرهنگ علی جعفری نژاد در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و شکایت مالباختگان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مأموران با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات علمی و تخصصی خود رد پای فردی سابقه‌دار را در این سرقت‌ها به دست آورده و با هماهنگی مقام قضایی از منزل وی بازرسی به عمل آوردند که در این عملیات دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه به همراه مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی بیان کرد: با اعتراف صریح متهم به چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان وی به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

چاپ کتاب «سفر بی‌خطر» توسط پلیس راهور اصفهان

کتاب «سفر بی‌خطر» باهدف آموزش نکات مهم پیشگیری از تصادفات در سفرهای نوروزی توسط اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان چاپ و منتشر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان به‌منظور پیشگیری از بروز تصادفات در سفرهای نوروزی و گوشزد کردن نکات ضروری در این ایام اقدام به تهیه و انتشار کتابی با عنوان  سفر بی‌خطر کرد.

سرهنگ  جهانگیر کریمی افزود: این کتاب که در قطع وزیری و با شمار 10 هزار نسخه چاپ شده از ابتدای طرح نوروزی در ایستگاه‌های امنیت و سلامت، ایستگاه‌های پلیس راهور و همچنین در مناطق گردشگری در بین مسافران نوروزی توزیع‌شده است.

وی درباره محتوای این کتاب اظهار داشت: کتاب مذکور شامل دو فصل است که فصل اول آن مربوط به نقشه راه‌های کشور و نقشه کلان‌شهر اصفهان هست.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در فصل دوم این کتاب مطالبی در زمینه ایمنی در رانندگی، قوانین رانندگی، عدم توجه به جلو، خطر خواب‌آلودگی هنگام رانندگی، نکات مهم قبل از شروع سفر، آماده کردن خودرو برای سفر، جدول نمرات منفی، رانندگی در شب، رانندگی در زمان بارندگی و موارد توقیف قانونی وسایل نقلیه ارائه‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این کتاب ده‌ها عنوان بروشور، پوستر، اقلام فرهنگی، پازل، پیک نوروزی برای کودکان، کتاب  شهر دوستدار کودک و غیره با همکاری اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهور و شهرداری اصفهان تهیه و چاپ و در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاچاقیان مسافرنما با 24 کیلوگرم تریاک در اصفهان دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..