تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرفتاری "اصولگرایان" به رو

سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 06:322017-03-28سياسي

کمال تاسف در جریان اصولگرایی پاسخگویی نسبت به عملکرد وجود ندارد.

آنها نه می توانند از گذشته خود دفاع کنند و نه حتی شجاعت نقد گذشته خود را دارند.

- نائب رییس مجلس ششم شورای اسلامی گفت: روحانی نشان داده که یک تنه از پس همه اصولگرایان بر می آید.

محمدرضا خاتمی در گفت و گو با ایلنا درباره احتمال حضور اصولگرایان با چند نامزد در انتخابات ریاست جمهوری برای تحت فشار قراردادن روحانی در مناظرات انتخاباتی گفت: من به شخصه هر کاری می کنم که روحانی در انتخابات آتی موفق به رای آوری و پیروز انتخابات شود.

اینکه یک نفر یا ده نفر جلوی آدم باشد فرق نمی کند باید حرف برای گفتن وجود داشته باشد.

نائب رییس مجلس ششم افزود: شخصی که نامزد ریاست جمهوری است باید نسبت به عملکرد گذشته خود پاسخگو باشد و همچنین برای آینده کشور طرح و نظر و حرف داشته باشد.

او گفت: با کمال تاسف در جریان اصولگرایی پاسخگویی نسبت به عملکرد وجود ندارد.

آنها نه می توانند از گذشته خود دفاع کنند و نه حتی شجاعت نقد گذشته خود را دارند.

خاتمی با بیان اینکه تجربه نشان داده اصولگرایان هیچ طرح و برنامه ای برای آینده کشور ندارند، اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو جای نگرانی نیست که اصولگرایان چه یک نفر بیایند و یا چند نفر.

روحانی نشان داده که یک تنه از پس همه اصولگرایان بر می آید.


کلید واژه ها: اصولگرایان - انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات - ریاست جمهوری - روحانی - جمهوری - اصولگرایی - نامزد ریاست جمهوری - رییس مجلس - خاتمی - مجلس ششم - نشان - نامزد - آینده - مجلس - کشور - اسلامی - برنامه - شورای - موفق




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرفتاری "اصولگرایان" به رو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..