تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




23 کشته و زخمی در تیراندازی های مختلف در آمریکا

در تیراندازی در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی یک نفر زخمی شد، تیراندازی در شهر جوزنبرو در ایالت آرکانزاس یک زخمی برجاگذاشت، در تیراندازی در شهر سنفورد در ایالت فلوریدا یک نفر کشته و پنج نفر زخمی شدند، تیراندازی در ایالت ایلینوی سه زخمی برجا گذاشت، در تیراندازی در شهر لیتل راک در ایالت آرکانزاس یک نفر زخمی شد، تیراندازی در شهر فلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا یک کشته برجا گذاشت.

همچنین در تیراندازی در شهر مدیسون در ایالت ویسکانسین یک نفر زخمی شد، تیراندازی در شهر اندرسون در کارولینای جنوبی یک کشته و یک زخمی برجا گذاشت، در تیراندازی در شهر توسکامبیا در آلاباما یک نفر زخمی شد، تیراندازی در شهر آتلانتا در ایالت جورجیا دو زخمی برجا گذاشت و در در تیراندازی در شهر بوئئو ویستا در ایالت میشیگان یک نفر کشته شد.

تیراندازی در شهر کلمبوس در ایالت اوهایو یک کشته برجا گذاشت،در تیراندازی در شهر مچیستون در ایالت می سی سی پی یک نفر کشته و یک نفر زخمی شد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «23 کشته و زخمی در تیراندازی های مختلف در آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..