تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنسرت بانوی آواز ایران سیمین غانم در تالار وحدت

خواننده ترانه "گل گلدون من" اواسط بهار در تالار وحدت برای بانوان کنسرت برگزار خواهد کرد.

کنسرت سیمین غان در تالار وحدت

سیمین غانم در تازه‌ترین برنامه خود در روزهای 21 و 22 اردیبهشت‌ماه از ساعت 14:30 در تالار وحدت شهر تهران از بانوان علاقه‌مند به موسیقی پذیرایی خواهد کرد.

خالق قطعه جاودانه "گل گلدون من" در این کنسرت همراه با گروهش روی صحنه خواهد رفت.

نوازندگان این کنسرت:

فروغ فضلی (پیانو) 
آزاده شمس (ویولن)
نیلوفر ابراهیمی (فلوت)
آرمینا جعفری (درامز)
سارا احمدی (دف)

غانم معمولاً کنسرت‌هایش را با قطعه‌ای در مدح امام علی (ع) آغاز می‌کند که این قطعه در کنسرت اردیبهشت نیز اجرا خواهد شد. وی همچنین در کنار اجرای چند قطعه ماندگار و قدیمی خود چون "گل گلدون"، "مرد من"، "سیب"، "آسمان آبی"، "حلقه"، "گل پامچال" و "بی قرار"، چند اثر جدید نیز از ساخته‌های خودش و همچنین یک قطعه محلی را برای بانوان می‌خواند.

کنسرت سیمین غانم در تالار وحدت به همت موسسه خیریه فیروزنیا برگزار می‌شود و بخشی از درآمد کنسرت نیز به این موسسه اختصاص داده خواهد شد.

بلیت‌فروشی کنسرت سیمین غانم از هم‌اکنون در وب‌سایت ایران کنسرت انجام می‌شود و بلیت‌های 40،60،70،80،90 و 110 هزار تومانی برای این کنسرت اختصاص داده شده است.

آخرین کنسرت سیمین غانم پیش از اجرا در اردیبهشت ماه 96، در دی‌ماه سال 95 برگزار شد که او در روزهای 10،16 و 17 دی برای بانوان در تالار وحدت اجرا کرد.

سیمین غانم فعالیت رسمی خود را از ۲۵ سالگی و در سال ۱۳۴۸۸ آغاز کرد. او دوره موسیقی سنتی و ردیف را زیر نظر محمود کریمی گذراند. مدتی نیز نزد مرتضی حنانه قواعد موسیقی و سلفژ را آموخت و با علی تجویدی نیز در زمینه موسیقی کار کرد. از این خواننده مجموعه آثاری چون "قلک چشات"، "ماتم" و "به کنارم بنشین" به جای مانده است...

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: honarinline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنسرت بانوی آواز ایران سیمین غانم در تالار وحدت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..