تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمدرضا شجریان در مراسم ازدواج بیژن کامکار ۴۰ سال پیش

تاریخ نشر : سه شنبه 8 فروردین 1396 مشاهده : 71 سایر اخبار سینمای ایران و جهان RSS

محمدرضا شجریان : قطب‌الدین صادقی کارگردان تئاتر، عکسی از ۴۰ سال پیش از حضور محمدرضا شجریان در مراسم ازدواج بیژن کامکار در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

محمدرضا شجریان

قطب الدین صادقی کارگردان تئاتر و مدرس دانشگاه با انتشار عکسی از  ۴۰ سال پیش در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «پدر و مادرم در عروسی خواهرم با بیژن کامکار. خانم قشنگ کامکار در کنار مرحوم حسن کامکار (نشسته بر زمین) و مرحوم محمدرضا لطفی (در کنار مادرم) و کنار لطفی دو هنرمند گرانپایه ملی: شهرام ناظری و محمدرضا شجریان. چهل سال پیش در سنندج.»

محمدرضا شجریان  

قطب‌الدین صادقی زاده ۱۳۳۱ در سنندج نویسنده، کارگردان تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون است. هانا کامکار؛ نوازنده دف، از اعضای گروه کامکارها و فرزند بیژن کامکار خواهرزاده قطب‌الدین صادقی است.

خبرآنلاین

اخبار مرتبط:

عکس استاد شجریان به همراه همسر و فرزندش

صدا و سیما: شجریان ممنوع الکار نیست!

سریال کلیپ های موفق و ناموفق همایون شجریان + عکس

تفریح گران قیمت همایون شجریان و دخترش +عکس

وقتی استاد شجریان مردم ایران را غافلگیر کرد!+ عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمدرضا شجریان در مراسم ازدواج بیژن کامکار ۴۰ سال پیش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..