تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولویت ناجا رسیدگی به آسیب های اجتماعی است/ معرفی امنیت بالا سیستان و بلوچستان به عنوان یک ادبیات منطقه ای نو

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سردار بابایی جانشین پلیس امنیت عمومی ناجا در دوازدهمین جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، ضمن تبریک سال جدید، اقدامات و تلاش های انتظامی استان  در اجرای امنیت برای مسافران نوروزی را بسیار اثر بخش و مناسب ارزیابی کرد. 

جانشین پلیس امنیت عمومی ناجا در ادامه سخنان خود گفت: طی سه سال گذشته در مجموعه نیروهای مسلح، یک تحول و تغییر رویکرد و نگرش مفیدی نسبت به نیروی انتظامی اتفاق افتاده که نتیجه تلاش ها و جدیت ماموران پلیس در اجرای مامویت ها می باشد. 

سردار بابایی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان داشت: در مجموعه نیروی انتظامی چند جا به عنوان نماد قرار دارند که استان سیستان و بلوچستان به دلیل داشتن مرز، درگیربودن با پدیده قاچاق مواد مخدر و ورود کالای قاچاق یکی از این نمادها می باشد. 

جانشین پلیس امنیت عمومی ناجا با اشاره به اینکه امنیت سیستان و بلوچستان تاثر مهمی در امنیت ملی دارد، گفت: یکی از مؤلفه ها و شاخص های مهم امنیت در این منطقه رواج گردشکری می باشد و با توجه به اینکه در سال جاری این استان پهناور به عنوان مقصد گردشگری در سطح کشور معرفی شده و استقبال گردشگران برای حضور در این منطقه افزایش یافته، بیانگر وجود امنیت بالا در استان بوده که این ارتقاء امنیت به عنوان یک ادبیات منطقه ای نو، درحال معرفی می باشد. 

وی با اشاره به اینکه مقوله امنیت جنبه ذهنی و نسبی دارد، گفت: با تلاش های صورت گرفته قالب و شیب تهدیدات از نوع سخت به نوع نرم تغییر یافته و ماموریت های پلیس در این حوزه سازمان دهی شده است. 

جانشین پلیس امنیت عمومی ناجا رسدگی به آسیب های اجتماعی را یکی از اولویت های مهم نیروی انتظامی در سال جدید عنوان و افزود: اقدامات ایجابی این رویکرد توسط معاونت اجتماعی ناجا طرح ریزی و در حال اجرا می باشد به گونه ای که نمونه ای از آن را در طرح نوروزی مشاهده می کنیم. 

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولویت ناجا رسیدگی به آسیب های اجتماعی است/ معرفی امنیت بالا سیستان و بلوچستان به عنوان یک ادبیات منطقه ای نو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..