تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد زاکانی از سوء استفاده روحانی از عکس دختران

علیرضا زاکانی، از نگاه ابزاری سیاسیون به دختران و پسران ایرانی بجای سیاست ورزی و تدبیر در حل مشلات جامعه از جمله تسهیل ازدواج و رفع بیکاری جوانان انتقاد کرد.

به گزارش بی‌باک،  نماینده سابق تهران در کانال تلگرامی خود نوشته است: "رئیس جمهور محترم در یک روز بهاری با کوه پیمایی صبحگاهی، هم بر نشاط و سلامتی خود افزود و هم با جوانان کوه نورد همراه و هم صحبت شد و در ضمن عکسهای این رخداد را برای اطلاع عموم و فرهنگ سازی منتشرکرد.

نکات بیان شده فوق را می توان از زوایای مختلف نقد کرد و جناب آقای روحانی را تحسین نمود یا به او انتقاد کرد.

یکی از وجوه تاسف آور این واقعه، نگاه ابزاری به دختران و پسران ایران عزیز توسط برخی از سیاسیونی است که بجای سیاست ورزی و تدبیر در حل مشلات جامعه از جمله تسهیل ازدواج و رفع بیکاری جوانان، به سیاسی کاری روی آورده و مسیر سوء استفاده از عواطف و غرایز آنها را پیشه نموده و با انتشار عکس های آن بدنبال جلب نظر مردم و تحمیق مخاطبین خود نیز هستند.

تا کجا باید به جوانان و مردم توهین کرد و آنها را خام و ساده پنداشت و امیدوار بود با این اقدامات زشتی که حاصلی جز فروریختن ستون های اعتماد مردم و همین جوانان به امانت داری مسئولان نخواهد داشت چند صباحی در قدرت پایدار ماند؟"





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد زاکانی از سوء استفاده روحانی از عکس دختران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..