تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظرفیت توزیع گاز مراغه تا پایان سال 96 دو برابر می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه، ولی اله دینی در آیین بهره‌برداری از مرکز امداد مکانیزه 194 شرکت گاز مراغه اظهار کرد: در حال حاضر 140 پروژه گازرسانی در مناطق مختلف استان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه 100 درصد جمعیت شهری مراغه از نعمت گاز برخوردار هستند افزود: تلاش می‌شود در سال جاری 82 درصد جمعیت کل شهرستان از نعمت گاز برخوردار باشند. 

دینی با اشاره به بهره‌برداری از خط دوم انتقال شبکه گاز به شهرستان مراغه در سال جاری گفت: با بهره‌برداری از خط لوله دوم در این شهرستان که به منظور تأمین گاز مصرفی صنایع بزرگ و واحدهای شهرک صنعتی مراغه و همچنین اتصال محور جنوب استان احداث می‌شود ظرفیت توزیع گاز مراغه دو برابر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی درخصوص مرکز امداد مکانیزه خاطرنشان کرد: مرکز امداد مکانیزه شرکت گاز در سه شهر مراغه، سراب و اهر راه‌اندازی شده و تا پایان سال با هدف افزایش خدمات این شرکت و کاهش هزینه‌ها، در تمامی شهرهای استان راه‌اندازی خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه سامانه متمرکز 194 امداد گاز، جهت پاسخگویی و ارجاع تماس به واحدهای امدادی طراحی شده است گفت: پاسخگویی به‌موقع به تماسهای امدادی مشترکان گاز، کاهش زمان اطلاع رسانی و حضور نیروهای عمل کننده، کنترل و نظارت مستمر بر چرخه امداد رسانی در حوادث احتمالی گاز از جمله هدف‌های راه اندازی این سامانه است.

100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار مراغه تا پایان امسال از نعمت گاز برخوردار می‌شوند 

معاون استاندار و فرماندار مراغه نیز در این آیین گفت: امسال در مراغه 5 طرح توسعه شبکه و گازرسانی با 250 میلیارد ریال اعتبار اجرا خواهد شد.

ظفر محمدی افزود: با بهره‌برداری از طرح گاز رسانی به 13 روستای شهرستان در سال جاری 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت توزیع گاز مراغه به  240 هزار متر مکعب در سال جاری ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح و همچنین خط 10 هزار متر مکعبی شهر خداجو مشکل افت فشار و قطعی گاز در مراغه برای همیشه حل می‌شود.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظرفیت توزیع گاز مراغه تا پایان سال 96 دو برابر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..