تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخابات باشکوهی را در مازندران رقم خواهیم زد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، ربیع فلاح جلودار شامگاه دوشنبه در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان و ستاد انتخابات صدا و سیمای مازندران اظهار داشت: ثبت نام بیش از 18 هزار نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای مازندران نویدبخش انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم است.

وی از همکاری بسیار خوب صدا و سیمای مازندران در جهت انعکاس اخبار و رویدادهای ستاد انتخابات استان تقدیر کرد و گفت: هرگاه با همدلی و همزبانی در مسیر توسعه و فعالیت مشترک گام برداشتیم موفق شدیم و امروز هم همدلی و همزبانی رمز توسعه و پیشرفت همه جانبه استان است.

فلاح تاکید کرد: از سال گذشته تولید و اشتغال محور همه فعالیتها و اقدامات بوده و الحمدلله مازندران بر اساس آمار و اطلاعات مرکز آمار ایران موفق به کاهش بیکاری در سال 95 شده است.

وی اشتغال فارغ التحصیلان را دغدغه اصلی مدیران و مسئولان استان خواند و گفت  ارائه تسهیلات بسته رونق تولید به 1086 واحد تولیدی مازندران و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال 95 حرکت در مسیر رونق تولید و افزایش اشتغال بوده و این حرکت همچنان تداوم خواهد داشت.

فلاح به تردد 21 میلیونی در مازندران در تعطیلات نوروزی امسال اشاره کرد و گفت: مازندران ظرفیت‌های عظیم و بزرگی دارد و همه باید بسیج شویم تا از این امکانات و نعمات الهی برای توسعه و پیشرفت استان استفاده کنیم.

وی نقش صدا و سیما را برای بسیج مردم و مشارکت جدی در عرصه تعیین سرنوشت بسیار مهم خواند و گفت: برای ما مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اصل اول و اساسی است ضمن آنکه باید تمامی فرایند انتخابات قانونمند و شفاف برگزار شود.

مقدسی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران نیز گفت: ستاد انتخابات صدا و سیما از 23 بهمن فعالیت خود را آغاز کرد و همه امکانات صدا و سیما برای کمک به برگراری انتخاباتی آبرومند و در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی مهیا و آماده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخابات باشکوهی را در مازندران رقم خواهیم زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..