تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از 45 هزار گردشگر وارد شهر پارس‌آباد شدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، اکبر صمدی شامگاه دوشنبه در نخستین جلسه شورای اداری که در محل فرمانداری شهرستان پارس‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: پارس‌آباد مغان با داشتن جاذبه‌های تاریخی همچون قلعه تاریخی اولتان، تپه نادری و چهل پله برای حضور مسافران نوروزی و گردشگران به شمار می‌رود که هر گردشگر خوش ذوق را به این منطقه فرا می‌خواند.

وی تصریح کرد: جاذبه‌های طبیعی پارس‌آباد نیز شامل تفرجگاههای کنار رود ارس، منطقه گردشگری دریاچه مغان، سد میل مغان و تالاب توپراق‌کندی است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با ابراز خوشحالی از اینکه امسال تصادف منجر به فوت در شهرستان پارس‌آباد نداشتیم، بیان کرد: فقط 6 مورد تصادف جرحی داشتیم که این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش قابل قبولی را نشان می‌دهد.

صمدی تعداد ثبت‌نام  داوطلبان برای انتخابات شورای اسلامی شهرستان پارس‌آباد را  یک هزار و 94 نفر عنوان کرد و تصریح کرد: از این تعداد 16 نفر زن و یک هزار و 78 نفر نیز مرد هستند.

وی اظهار کرد: از تعداد 154 نفر داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای تابعه، 90 نفر در شهر پارس‌آباد، 33 نفر در شهر اصلاندوز، 16 نفر در شهر اسلام‌آباد و 15 نفر در شهر تازه‌کند ثبت نام کرده‌اند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: از مجموع 940 نفر داوطلبان روستایی 223 نفر در بخش مرکزی پارس‌آباد، 422 نفر در بخش اصلاندوز، 185 نفر در بخش اسلام‌آباد و 110 نفر در بخش تازه‌کند ثبت نام کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پارس‌آباد افزود: برابر با ماده هفت اصلاحی قانون شوراها و آخرین آمار سرشماری رسمی نفوس و مسکن سال 95، شورای اسلامی شهر پارس‌آباد هفت نفر عضو اصلی و پنج نفر عضو علی‌البدل خواهد بود و سایر شهرهای زیر 50 هزار نفر جمعیت نیز پنج عضو اصلی و سه عضو علی‌البدل خواهند داشت.

صمدی گفت: پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا بر اساس اعلام شورای نگهبان همزمان با دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت سال 96 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از 45 هزار گردشگر وارد شهر پارس‌آباد شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..