تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ٥١ درصدی حضور بانوان البرزی در انتخابات شوراها

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۸۷۴ نفر داوطلب عضویت در شوراهای البرز نام نویسی کردند، اظهار کرد: این آمار در دوره چهارم شوراها ۳ هزار و ۳۷۴ نفر بوده است.

وی با بیان اینکه در کرج دوره قبل هزار و ۳۸۲ نفر در انتخابات شورای شهر و روستا در استان البرز ثبت نام کردند، افزود: این دوره هزار و ۴۱۹ نفر با ۳ درصد رشد ثبت نام کردند.

حقیقی با تاکید بر اینکه شهرستان فردیس در دوره گذشته فاقد شورا بوده است، گفت: در این دوره از انتخابات شورای شهر و روستاها ۳۴۳ نفر در فردیس ثبت نام کردند.

معاون سیاسی استاندار البرز با اعلام اینکه دور قبل در طالقان ۵۰۱ نفر داوطلب بوده و این دوره با ۴ درصد کاهش به ۴۸۳ نفر رسید همچنین تعداد ثبت نام ها در اشتهارد از ۱۴۷ نفر دوره پیشین به ۱۵۲ نفر با ۳ درصد افزایش رسیده است، تصریح کرد: در ساوجبلاغ نیز میزان ثبت نام ها با ۱۵ درصد افزایش از ۹۶۵ نفر دوره قبل به هزار و ۱۰۵ نفر رسید.

وی افزود: در مجموع دور چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا ۳ هزار و ۳۷۴ ثبت نام صورت گرفت که با رشد ۱۵ درصدی به ۳ هزار و ۸۷۴ نفر در دوره پنجم رسید.

معاون سیاسی استاندار البرز خاطر نشان کرد: در دوره چهارم ۳ هزار و ۱۰۰ مرد و ۲۷۴ زن نام نویسی کردند و در این دوره تعداد مردان با ۱۲ درصد رشد به ۳ هزار و ۴۶۱ رسید.

وی با اعلام اینکه تعداد زنان داوطلب نیز با ۵۱ درصد رشد به ۴۱۳ نفر رسید، گفت: میزان مشارک مردان در شهرها ۲۸ درصد و زنان ۶۳ درصد افزایش داشته است.

 معاون سیاسی استاندار البرز یادآور شد: در روستاها تعداد زنان نسبت به دوره قبل ۳۴ درصد رشد و مردان ۲ درصد افزایش داشت، همچنین تعداد انصراف ها در دوره قبل ۳۲۰ نفر و دوره پنجم با ۹۶ درصد کاهش به ۱۳ نفر رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ٥١ درصدی حضور بانوان البرزی در انتخابات شوراها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..