تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با چگونگی تست باتری ال جی جی 6 پیش از عرضه آشنا شوید

با چگونگی تست باتری ال جی جی 6 پیش از عرضه آشنا شوید

ال جی که از فاجعه ای که با گلکسی نوت 7 برای سامسونگ پیش آمد درس بزرگی گرفته، برای تست باتری پرچمدار جدید خود برنامه ای بسیار دقیق ترتیب داده و اخیراً نیز به رسانه های کره ای اجازه داد از این روند بازدید کنند. ال جی اظهار می کند که در حال حاضر روزانه 50 هزار جی 6 به فروش می رساند و در یکایک آنها ایمنی کاربران را اولویت اول خود قرار داده است. در ادامه با تک شات همراه باشید.


بیشتر کاربران به نحوه واکنش باتری در مقابل فشار علاقمندند، اما ال جی این باتری ها را در موارد بسیاری مورد آزمایش قرار می دهد که می توان به تست های سقوط گوشی از فاصله ای حدود یک متر بر روی صفحات فولادی، چوبی یا پوشیده شده با فرش اشاره کرد. این آزمایشات توسط دوربین ثبت شده و برای بررسی های آتی مورد استفاده قرار می گیرند.


ال جی در تست باتری های پرچمدار خود هیچ موردی را از قلم نمی اندازد. به گفته ی کیم سانگ وو، یکی از مهندسان ارشد ال جی:

یک باتری مانند یک بمب است. ما این آزمایشات را انجام می دهیم تا مطمئن شویم حتی در صورت انفجار باتری به افراد آسیبی وارد نمی شود.


هدف از این آزمایشات نه تنها اطمینان از عدم انفجار باتری ها تحت شرایط دشوار است، بلکه با این آزمایشات سعی می شود آسیب های احتمالی به حداقل برسند. به همین دلیل هم در این آزمایشات باتری در آتش انداخته می شود و نحوه انفجار آن ضبط می شود – اگر قطعات آن پس از انفجار خارج از کنترل به اطراف پرتاب نشوند یعنی آزمایش با موفقیت پشت سر گذاشته شده است.


ال جی در آزمایش دیگری تعدادی میخ را در این باتری فرو می کند تا مطمئن شود که اگر بعنوان مثال یک حیوان خانگی آن را گاز گرفته و سوراخ کند، باتری آتش نخواهد گرفت. سپس نوبت به تست مقاومت می رسد که در آن یک باتری بر روی یک صفحه آهنی قرار می گیرد و یک وزنه ی 9 کیلویی از ارتفاعی زیاد بر روی آن سقوط می کند، اگر باتری خرد شود ولی آتش نگیرد یعنی نتیجه رضایتبخش است. سامسونگ نیز به تازگی روندی مشابه یا حتی سختگیرانه تری را برای تست باتری های محصولات خود به کار گرفته است.

ال جی
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با چگونگی تست باتری ال جی جی 6 پیش از عرضه آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..