تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیف قاپ حرفه ای حین سرقت در دزفول به دام افتاد

به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی شهرستان دزفول روز دوشنبه در تشریح اقدام صورت گرفته برای شناسایی و دستگیری این سارق گفت:در پی وقوع چند فقره کیف قاپی در برخی نقاط شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
سرهنگ علی الهامی افزود: ماموران کلانتری 12 با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس یک سارق حرفه ای را حین سرقت از یکی از شهروندان شناسایی و در یک اقدام سریع و غافلگیرانه آن را دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: متهم در بازجویی به 13 فقره کیف قاپی اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در خاتمه با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی، از شهروندان خواست: هنگام تردد در سطح شهر مراقب افراد ناشناس که به بهانه پرسیدن آدرس یا هر سئوال دیگری نزدیک می شوند، بوده و از حمل وجه نقد بیش از حد متعارف و یا در کیسه نایلونی خودداری کنند.
6068/7278
خبرنگار: رقیه کردی **انتشار: محمدعلی فریدپناه

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیف قاپ حرفه ای حین سرقت در دزفول به دام افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..