تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قضاوت تیم داوری ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا

قضاوت تیم داوری ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیدار دو تیم دو تیم میوآنگتونگ تایلند و اولسان هیوندای کره جنوبی از گروه E رقابتهای لیگ قهرمانان 2017 آسیا در حالی روز چهارشنبه 23 فروردین ماه 96 در تایلند برگزار می شود که علیرضا فغانی به عنوان داور وسط و رضا سخندان و محمدرضا منصوری به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند. 

همچنین داورچهارم این بازی بانجری پرانجال از کشور هند است و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا از چین و ناظر داوری از ژاپن است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قضاوت تیم داوری ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..