تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در سه محور شمالی / کرمان بارانی است

آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در سه محور شمالی / کرمان بارانی است

جامعه > شهری - مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، بر اساس آخرین گزارش مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا تا ساعت ۱۵ امروز، وضعیت جوی در بیشتر محورهای استان کرمان بارانی گزارش شده است. در محورهای هراز، محدوده پلور تا گزنک، سه راهی چلاو و طول مسیر جنوب به شمال، محور کرج - چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر ۱۰، عسل کوچ، آدران، تونل ۵ و طول محور جنوب به شمال و محور قزوین - رشت در ورودی شهر رودبار ترافیک سنگین و پرحجم است.

همچنین در باند شمالی آزادراه کرج - قزوین از محدوده پل فردیس تا پل کلاک، فیروز کوه در محدوده زیرآب و محور کرج-چالوس از شمال به جنوب دزدبن ترافیک به صورت نیمه سنگین است.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در سه محور شمالی / کرمان بارانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..