تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: از روز یکشنبه ششم فروردین پاره‌ای از مناطق شمال شرق، شرق، جنوب شرق، شرق و جنوب کشور بارش باران، رگبار و رعد و برق و همچنین برای پاره ای از مناطق مرکز و ارتفاعات البرز بارش های پراکنده و در استان های سیستان و بلوچستان و کرمان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی، دوشنبه هفتم فروردین نیز برای پاره ای از مناطق نیمه شرقی بارش های پراکنده و در ارتفاعات البرز مرکزی و سواحل دریای خزر وزش باد شدید جنوبی و افزایش دما را خواهیم داشت.

وظیفه با اشاره به پیش بینی بارش های پراکنده برای شرق کشور در روز سه شنبه 96/1/8، از ورود یک سامانه بارشی از شمال غرب و غرب در بعد از ظهر این روز خبر داد و افزود: با ورود سامانه مذکور، در نوار غربی و شمال غرب بارش رخ می دهد.

وی با توجه به افزایش دما طی یکشنبه و دوشنبه، نسبت به وقوع بهمن در ارتفاعات البرز مرکزی هشدار داد.

همچنین بر اساس جدول های اعلامی سازمان هواشناسی کشور آسمان اغلب استان‌های کشور صاف است و آسمان استان هرمزگان ابری همراه با وزش باد گزارش شده است.

همچنین آسمان استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی، استان مرکزی و خوزستان نیمه ابری همراه با وزش باد اعلام شده است.

بنا بر گزارش سازمان هواشناسی هوای استانهای کرمان و سیستان و بلوچستان هم ابری با احتمال بارش باران از بعدازظهر خواهد بود.

استانهای مازندران،‌گلستان و یزد هم با افزایش دما و گرم شدن هوا مواجه هستند و فعلاً خبری از بارش در این استان‌ها نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..