تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع باگ‌ها و تغییرات مرحله‌ی سیزدهم در جدید‌ترین بروزرسانی Final Fantasy 15

رفع باگ‌ها و تغییرات مرحله‌ی سیزدهم در جدید‌ترین بروزرسانی Final Fantasy 15

بروزرسانی بزرگ آخرین نسخه‌ی فرانچایز فاینال فانتزی، که آذر ماه سال گذشته منتشر شد هم اکنون در دسترس قرار گرفته است. اطلاعات آپدیت نسخه‌ی ۱.۰۶ پیش‌تر هم توسط اعضای انجمن Reddit و NeoGaf درز پیدا کرده بود و هم اکنون این بروزرسانی قابل دانلود است. با تک‌شات همراه باشید.

 

حجم بروزرسانی یاد شده به همراه آپدیت کوچک ۱.۰۷ حدود ۵.۶ گیگابایت است. تغییرات به وجود آمده در بازی پس از نصب این بروزرسانی شامل بهینه‌سازی‌هایی برای مرحله‌ی سیزدهم بازی است که مدت‌هاست محل بحث و جدل فراوان شده است. در این مرحله از بازی، شخصیت اصلی هیچ گونه دسترسی به خودرو، ابزار و اسلحه‌ها و حتی یاران خود ندارد و سختی و خشکی بیش از حد موجود در این بخش، باعث نارضایتی‌های فراوان از سوی بازیکنان و منتقدین شده است. 

 

هاجیمه تاباتا کارگردان بازی در رابطه با این مرحله و تغییراتی که قرار است در آن ایجاد شود می‌گوید:

 

کارگردانی محتوای مرحله سیزدهم بازی کاملاً تعمدی و با تصمیم تیم ساخت بازی انجام شد. با این وجود، میزان فشاری که به بازیکنان در طی این مرحله وارد می‌شود فراتر از چیزی است که ما از ابتدا تصور می‌کردیم. ما عقیده داریم حل کردن این مشکل می‌تواند منجر به ارائه‌ی یک گیم‌پلی بهتر شود.

 

این بروزرسانی علاوه بر اعمال تغییرات بر روی مرحله‌ی سیزدهم، کار رفع باگ‌های موجود در بازی و نیز زمینه‌چینی برای اولین بسته‌ی الحاقی بازی با نام Episode Gladiolus که در ۸ فروردین منتشر می‌شود را انجام خواهد داد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع باگ‌ها و تغییرات مرحله‌ی سیزدهم در جدید‌ترین بروزرسانی Final Fantasy 15»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..